Wednesday, September 8, 2010

MAGIC ITU SENI

Ini adalah blog yg baru saya buat..blog ini di buat untuk memberitahu sedikit tentang saya da dunia magic.. magic adalah satu seni yang sangat halus...saya mula meminati seni magic ini sejak kecil lagi...ketika itu saya melihat magician luar negara melakukan aksi silap matanya yang menghiburkan..kini saya menjadi sebahagian daripada seni silap mata ini...sekarang saya mahir melakukan silap mata menggunakan kad dan lain2...sekarang saya sudah ada diundang dalam beberapa acara untuk magic...selain magic saya juga memahirkan diri dalam flourish..flourish adalah skill2 dengan menggunakan kad...seni ini sangat banyak tricknya dari dulu sehingga kini magic telah dicipta dan direka mengikut zaman..magic bermula sejak beribu2 tahun dahulu...kini seni silap mata semakin meluas...dimana mana di dunia ni ada magician...tak terkecuali malaysia..saya lihat di malaysia seni silap mata begitu pesat berkembang..selagi ada magic selagi itu saya akan terus berseni dengan dunia silap mata..dan rakan2 yang bersama sama memperjuangkan seni ini Terra,Xpac,Shahrill Fuyoo,Afiq,Ali,Awang,Azu,Botak dan rakan2 magic yg lain..teruskn dengan seni anda

No comments:

Post a Comment